måndag . once upon a time

Helgen tillbringades med älsklingen, han fyllde år och så mycket tårta har vi inte ätit på länge, nej! Den här veckan borde bli pluggvecka men om jag känner mig själv rätt så blir det inte alls så. Kan iallafall börja rida hästen ordentligt igen, heja heja! Fick årets första julklapp förra veckan med, tack larsson det behövde jag som in i tusan. Försöker peppa för en cykeltur i motvinden för en kvart sen men det får väl gå i den takt det blir. Är man nästan förkyld så behöver man inte cykla fort, så det så! Imorgon är en viktig dag så jag håller alla tummar jag kan, i förebyggande syfte sådär.


hej :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv. Jag trodde du dissade mig, det var därför? :O ;)

Men hur gick det med biljetterna?

2009-11-10 @ 15:23:06
URL: http://daammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0