måndag . är det du eller jag som är sjuk?

Skolan är ju så underbar en måndag morgon en timme innan man börjar med att ha en lektion man inte ska vara med på. Rent tekniskt sett kunde jag ha sovit mig frisk till tolv! Men istället är jag duktig och åker hit för att gå på det där mötet, men tydligen är det bara jag som tycker att det är nödvändigt att gå dit.

Min häst är knäpp och hårigare än en gorilla minst. Det är lite smått läskigt så snart åker klippmaskinen fram! Måste bara säga att Larssons julklapp från mamma kommer bli otroligt underbar. Jag ska nog fira jul med deras släkt bara för att få se deras miner, maha!

Nu ska jag nog skriva på historian som jag skulle ha redovisat i fredags, heja!

:)

Kommentarer
Postat av: Pilleguden

Tkr du ska va tyst om mina julklappar x)

2009-11-22 @ 21:48:54
URL: http://kladdkakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0