torsdag . en ostörd dag med störda inslag

Idag är det torsdag, alltså var det onsdag igår. Onsdagen var konstig, började bra och slutade bra men mitten var ett helvete. Det var fint väder och bussen var bra, Julia gjorde min dag glad igen, tack! Kom fram till vad vi ska ha som projektarbete (om det funkar). På kvällen red jag Vittra (onsdag är min dag), red ut med Sandra och det gick super, skrittade förvisso bara en väldigt kort sväng men ändån. Måste säga att hon är välldans fin, prinsessan, det känns bra dethär.

Men iallafall så är det torsdag som sagt. Bestämde på morgonen, som var glad och cyklad, att vi skulle vara glada idag och inte klaga. Lyckades över förväntan med det. Den sista lektionen förstörde lite men då var jag förbannad så det gilldes tydligen inte. Hade sändning och om inget ändras på så sover jag klockan 10.00 tisdag vecka 15!

På apun nästa vecka  blir det att göra en 30 sekunders film till hemsidan om medieprogrammet. Nellie blir min högra hand eller något. Hade haft bättre nytta av en ny vänster men men.


Trodde att detta inlägget hade publicerats i torsdags (som det var meningen, därför jag tryckte på publicera-knappen.). Men sånt är livet ibland så nu kommer dte iaf. Plus ett till möjligtvis haha.


wihoo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0