söndag . life's good sometimes

Helgen har varit bäst!

Skolan var kärring i fredags! Hoppas 13 och 14 blir bättre, eller jag ska bo på ugglan så man slipper se dom, okej? Och nu när man fick se byggs fina kran inser man att det är där man borde hört hemma, ehm.
Michael kom och mötte mig efter idrotten (jonas sa att det såg bra ut, wihoo), blev en sväng på stan. Lite affärer utan köp och sen en glass för två och en 30 minuter med Pernilla. Resten av dagen var lugn och mys och bra. Jag älskar dig!<3

Lördagen var det bara jag och Michael hemma en väldigt stor del av dagen. Blev soft med dusch, promenix, film och matlagning. På kvällen var dte Robinsson och Wallander, Wallander är såå mycket bättre än Robinsson helt klart.

Söndagen började också rätt lugnt. Lite frukost och tv och så först. Träffade farfar med haha. Sen blev det en tripp till Mönsterås för att kolla bil (och ja världen är mindre än en förlovningsring på puttes lilltå!). Slutade med att bilen fick en ny ägare och jag slapp åka buss i massa timmar, fick åka bil ända hem istället. Sen säga hejdå till Michael :( <3

Här hemma har  Elin och jag kollat tv och sen hamnade jag här. Hoppas på bio med E och E på tisdag (eller när Emma kan).  Ska passa på att slänga in ett
GRATTIS EMMA PÅ FÖDELSEDAGEN IGÅR !<3
du är bäst och fy vad jag saknar dig
elviras pappa på att du är finast vännen<3


- hjälp mig jag ser inte, allt är svart
- vadå är du blind?
- näe jag blundar

 se det som en för sen för tidig födelsedagspresent snygging ;)




Om tre veckor sitter jag hos bästaste Caroline, påsklovet ska bli bäst och du, jag älskar dig för den du är!<3



sleep well lr nåt :)

Kommentarer
Postat av: Carro

tre veckor <3 Det ska bli underbart och jag älskar dig <3

2009-03-22 @ 19:35:21
URL: http://caaroos.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack älskling <3

och jag saknar dig nåt otroligt !

2009-03-23 @ 21:49:11
Postat av: Emma

tack älskling (L)

jag saknar dig nåt otroligt!

ily <3

2009-03-23 @ 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0