söndag . heltklart godkänd!

Är några dagar sen bloggen uppdaterades nu, blir väl en liten sammanfattning av dagarna som gått.

Efter föllsedagen var det torsdag, då hände inget speciellt. Först skolan och då slapp vi svenskaredovisningen på grund av punktering x2. Hade rörligbild med, ska va bildmixer vid nästa studioproduktion, kommer gå åt helvete!  Kom fram til att någons vänner var ehm, vänner med någon som inte är en sån som har vänner. När sista lektionen var över gick jag in till stan, träffade Michael en stund och sen tog jag bussen hem. Åkte med Natta, det var bestämt så. Sen blev det så att jag följde med henne hem. Åt nudlar och annat mys, en trevlig kväll med efterlängtat sällskap. Fick köra hem sen med, wihoo.


Eftersom jag satt uppe med skivomslaget (som tydligen var alldeles jättefel) typ halva natten så var det riktigt segt att gå upp på fredagen sen. Men på något sätt kom jag iväg, jag och min gigantiska väska. Hann med bussen också och Julia är rädd för tjuvar så hon ställde cykeln på rätt sida. Hade graf första lektionen; redovisning av skivomslaget, tydligen var dte ingen som tyckte det var bra. Men meningen var faktiskt att man skulle göra något som var helt annorlunda än det existerande, något som vissa missuppfattat helt.
Hade multimedia sen, kom fram till vad jag ska ha som långtidsprojekt (barnspel som alla andra). Efter mycket om och men gick vi på idrotten med, hade uppvärmningar. Sen mötte Michael mig och vi åkte hem till honom. Fick presenter, tack och bock! Åt middag och spenderade lite tid med tim och co. Resten av kvällen blev det film och så. Såg Ghost och den var mycket bra, kollade även på Click, lite väl förutsägbar men helt okej.


Lördagen var en Felicia-dag. Vaknade någorlunda tidigt, tog en dusch och sen åkte vi till Färjestan för att kolla på Felicia när hon skulle spela innebandy. Deras tränare va konstiga men Felicia var bäst, hon stod i mål en och en halv match, jätteduktig, tummenupp! Efter innebandyn åkte vi in till Kalmar och handlade lite och sen till Mörby igen. Åt mat, gott vare. Sen blev det film, kollade på Titanic :'D . Sen somnade vi.


Vaknade uppbrevid finaste idag med, varje dag borde vara så. Dock skulle jag hem vid tio så vi hann inte med mycket mer än frukost innan det var dags att gå. Åkte massa buss, två timmar och en kvart (inklusive 30 min väntetid i kalmar). Väl hemma var det att åka direkt, moster Rut fyller 50 idag så det blev kalas. God mat och massa kusiner, en saknades och en var ehm sömnig. Moa var på topp, hon bara för go den ungen! Fick köra hem från Målilla med, mamma blev rädd (jag fick choklad när jag kom hem) och jag fick bara motorstopp en gång, tummenupp på mig.


Nu blir det blåbärssoppa och tv, Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0