onsdag . med en penna på kudden

Igår kväll skulle jag var duktig och fixa klart min skisser till skivomslaget (jag vet dom ska göras innan) och då hamnade en penna på min kudde. Sen somnade jag. När jag vaknade idag klockan 05.57 låg det fortfarande en penna på kudden. Det kändes konstigt, men den känslan ersattes av något helt annat när jag tittade ut genom fönstret, mer äckelsnö! Och jag som var på vårhumör efter tisdagens sol och allt. usch!

Men iallafall, dagen börjad med psykologi b, gjorde inte allt för mycket men per potatis planerade in ett prov under apun, tack eller nåt. Sen var det graf alldeles för länge, gjorde färgkollage och andra klipp-och-klistra-på-dagis-nivå-saker. Blev lite köttbullar i mitten av lektionen iallafall. Längtar efter trean och ingen graf. På den alldeles för långa lunchen fick det bli en semla med Joolia, har vart sugen på det sen igår så det var dags då. Efter lunchen borde det varit svenska redovisning men ida är sjuk (är det inte punktering så är det feber haha) så det blir imorgon, med eller utan ida.
Sista lektionen var mdk men nej. Skönt att vara hemma tidigt för en gångs skull.

Det känns rätt så hopplöst det där med apu med, folk verkar ha problem med att ens svara på ett mail. Jag menar okej säg nej då men det är faktiskt väldigt oartigt och respektlöst att inte svara alls.

Just nu längtar jag efter helgen, fredag blir bio med älsklingen, pillus och nicklas. Blir nog Slumdog millionaire, verkar bra.  Innan bion blir det shoppa och äta med, ska bli mycket skoj. Dock längtar jag inte lika mycket efter att gå omkring i stan med en väska blöta kläder hela kvällen, hatar bad på idrotten och idrott på fredagar! På lördag blir det nog stallet, lovade att vara snäll och om det ej är snö ska jag få rida med förhoppningsvis (hoppas hoppas hoppas).

Vissa dagar undrar jag om jag inte valde fel iallafall, idag är en sån dag  :'/

Kommentarer
Postat av: Erik

Om du ville ha vårkänslor skulle du sett vad jag såg imorse. Hade lite tid så jag tog en omväg från stationen till skolan, hamnade bortanför länsmuseet, och det var så vackert med solen som sken över havet och Öland och moln och grejer. Helt klart uppmuntrande. :-)

2009-03-11 @ 20:19:02
URL: http://feneur.blogspot.com
Postat av: Carro

Ibland undrar man om man gjorde fel som föddes alls :/<3

2009-03-11 @ 21:33:42
URL: http://caaroos.blogg.se/
Postat av: Mikaela :)

Haha, så ni har valt en film nu lr? Michael har kollat efter vilken film ni ska se hela veckan :D

2009-03-12 @ 14:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0