onsdag . då var man vuxen då ^^

Är det såhär detär att vara vuxen?

Ingen skillnad från igår om jag ska vara ärlig. Eller visst jag har fått några fler paket men inte annars. Vaknade av någon sjuk dröm, snart får jag abstinens! Sen kom mamma, elin och putte och sjöng för mig. Fick några paket, lite kläder, film och tågbiljetterna då. Ärligt talat vill jag bara att det ska bli påsklov nu så jag får åka bort. Eller antagligen är jag ju borta två veckor på apu med, men påsken är höjdpunkten, jag saknar Caroline hemskt mycket!<3

Men iallafall, jag har vart hos tandläkaren idag, sa hej till ida med, länge sen faktiskt. Hon tandisen var jätte trevlig och snäll. Fler såna tack! Och jag har numera levt hela mitt liv som barn (med meningen omyndig) utan ett enda hål i tänderna, tummenupp! Visserligen har jag inte tappat alla mina tänder än heller, måste vara rekord nästan.

Efter tandläkaren körde jag massa bil. Typ runt köpingen och oknö och så, det gick himmelens bra, klarade av att parkera vid algots till och med. Enda problemen var den gigantiska bilen bakom och leran vid garaget hemma haha. Egentligen var det nog mest jag som var problemet, och mina *ehrm* höga krav på mig själv, som ställde till det. Men jag klarade av att köra för fort alldeles galant, Putte must be proud!

När jag och pappa kom hem (och hade lyckats köra in bilen i garaget) fixade jag och Simon tårtan, och åt hallon. Sen åt vi middag, och tårta då, tummenupp på den. Annars har det inte hänt så mycket idag, dagen har vart lite upp och ner (kanske lite för mycket ner).

Nu ska jag bestämma vilka bilder som ska åka upp på väggen, den ska bli vacker! Sen lite fika, blåbärssoppa, lite tv kanske och sen sova. Måste nog öva lite på svenskan till imorgon med, usch! Och skivomslaget ska putsas på, det blir nog aldrig klart. Men först blir det lite facebook-spel och Johnny Cash maha.


så är det ingen skillnad från att vara 17
Heeeeej :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Måste bara fråga om du vet vad ordet abstinens betyder? =) Som det står ovan kan man tolka det som att det är drömmarna som du inte klarar av att vara utan, men det kanske är nåt annat du tänker på, som du drömmer om.

2009-03-04 @ 21:01:17
URL: http://feneur.blogspot.com
Postat av: Carro

OCH JAG SAKNAR DIG HEMSKT MKT!! <3

2009-03-05 @ 12:28:09
URL: http://caaroos.blogg.se/
Postat av: Pilleguden

GRATTIS PÅ DEJ din vuxna gullunge xD

2009-03-10 @ 11:57:16
URL: http://kladdkakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0