onsdag . a strange kind of happiness

Tisdagen var lite blandad, kvällen var superbra. Elin gick åt fel håll så jag fick ringa, jag som aldrig ringer. Men tillslut kom hon på rätt spår igen och vi gick in till stan. Köpte lite saker för mina presentkort och en tröja med. Åt god mat i snigelfart. Sen var det dags för bio, En shopaholics bekännelser, den var helt okej men inte alls som boken. Som jag faktiskt har läst, dom hade ändrat allt utom namnen typ. Efter bion tog vi bussen hem, satt och sjöng i lärar-bussen, suster jag älskar dig tack för en bra dag<3

 

Idag vaknade jag tidigt, eller när jag skulle. Tog en dusch, åt frukost, pratade med mamma, borstade tänderna och gick till bussen. Alla började tydligen halv nio idag? Alla utom Nellie som låg i sängen hela dagen, och det var visst mest synd om mig! Fick vara alldeles all alone mestadels. Klippte klart allt som kunde klippas i medieprogram-filmen på förmiddagen, dvs nio sekunder om graf, nio sekunder om text och 6,5 om foto ungefär. Åt lunch med Emma och Louise, våfflor och morötter och bröd.
Efter lunchen kunde jag inget göra, datorn var upptagen hela långa dagen, gaah på dom! Gjorde väldigt mycket på grafen då istället och sen gick jag hem, hejdå.

 

När jag kom hem åt jag ett päron (jag vet jag är överdrivet fruktgalen?) och gick till stallet. Red Vittra i hagen och fy vad hon är bäst. Var himla gutt med solen och allt. Ska rida både lördag och söndag också, då får det bli mer galopp tror jag bestämt. Vi är som gjorda för varandra, tack Annsofi :D Blir att rida Blondie på fredag med, mycket stallet nu och det känns bra, jag har saknat det.


Nu ska jag ner och fika med mamma och putte (och pappa?), blåbärssoppa är kärlek. Ska se om jag hittar det försvunna pappret med, måste se till att göra det jag ska snart.

 

17 dagar, tummenupp på det!<3

 

bye :)


Kommentarer
Postat av: Carro

16 dagar <3 Puss på't <33

2009-03-26 @ 10:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0