måndag . happyface är definitivt tillbaka :')

Första apu dagen idag. Likamed samling på ugglan klockan halv nio och sen typ hej jag är här och så vänta på Peter. Resten av dagen har vi skissat och filmat och allt. Kom fram till att de närmaste två veckorna kommer att bli en 50 timmar lång rörlig bild lektion, tummenupp på det! Sovmorgon 30 min varje morgon plus sluta vid tre, det är välldans positivt.

Eftersom det är måndag idag så är det Vittra-dag och det är bra. Hon är hur fin som helst och det är kärlek på hög nivå helt enkelt. Första galoppen idag, red ut en liten liten sväng ensam med och dte gick hur bra som helst. Red även Blondie eftersom Sandra är sjuk, Blondie var med fin. Bengt höll på att skrämma livet ur både mig och ponny. Vittra däremot var bara söt och gnäggade och allt, tack liksom!

Kom fram till att idag har jag och Michael varit tillsammans i fyra månader med :)<3




Godnatt hattifnatt :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till er :D

Saknar dig :/ <33

2009-03-23 @ 20:57:34
URL: http://daammtussen.blogspot.com
Postat av: Anna

Grattis till er :D

Saknar dig :/ <33

2009-03-23 @ 20:59:17
URL: http://daammtussen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0