fredag . popcornlukt och kinafärs

Det här inlägget är till Anna, en av dom som faktiskt läser min blogg, tummen upp på henne!

Anna är min vän
Jag saknar Anna
Hon är snäll och bra
Vi måste träffas nån da



Idag är det fredag, gick upp tidigt och massa. Åkte med pappa till Kalmar, gutt att åka bil för en gångs skull. Därför var jag här jättetidigt, tjugo i åtta närmare bestämt. Satte mig i datasalen och fixade utskrift och grejor. Sen var det graf, ska göra grafisk profil för ett flygbolag. Bata pratade i en hel evighet och lite till. Skissade iallafall lite, och kom fram till att plagiat borde man inte få mvg för, usch säger jag bara!

Skulle va kurry-lunch men icke. I korridoren luktade det popcorn, och jag som ska på bio. Vid matsalen luktade det kina mat, och jag som ska äta kina mat. Det var lite läskigt. Men iallafall efetrsom det luktade gott trodde vi det skulle vara gott, tänk så fel man kan ha. Hur mycket kurry är köttfärs? och hur gott är tort kinaris? Nej jag ska inte klaga men gott var det verkligen inte, fanns lite grönsaker åtminstone.

Nu är det snart (om 45 minuter) multimedia, sen idrott och icke-bad för min del. Efter skolan ska jag träffa Michael och Nicklas (Pilleguden kommer senare som tur är). Ska ladda för en mycket bäst kväll.

Morgondagen ska tillbringas i stallet, ska rida både Vittra och Blonide, tack och varsågod :) Ska bli jätteskoj. Var i stallet en sväng igår med, såg ut som innan fast fel häst i mittenboxen. Kan dock bli så att hästen blir rätt snart. Nu blev det komplicerat men det jag menade var att jag är glad och det är delvis fel-hästens förtjänst.



Go middag och så :D


Kommentarer
Postat av: carro

Och jag läser din blogg, faktiskt <3

2009-03-13 @ 12:23:47
URL: http://caaroos.blogg.se/
Postat av: Anna

Va gulligt du är knasboll :D <33

2009-03-13 @ 13:54:29
URL: http://daamtussen.blogspot.se
Postat av: Mikaela :)

Hoppas ni får det roligt ikväll :D

2009-03-13 @ 16:30:41
Postat av: Pilleguden

asså, de va ju hur mys som helst o hångla på bion xD Haha, känner mej störd ida :D

2009-03-16 @ 18:46:40
URL: http://kladdkakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0