onsdag . here we go :D

Packar väskan full och önskar fint väder! När mamma kommer hem med ny tandborste går jag bort till stallet och pussar hejdå på hästen, hästen är läskigt rädd för kor måste tilläggas, maha!  Sen hem och duscha och sen kommer Jolia och hämtar mig så åker vi till Kalmar. 15.53 går tåget till Göteborg och fyra timmar senare är vi framme, tummenupp på det!

Igårdagen var en händelserik och bra dag, fler såna tack! Pepp på allt just för tillfället så nu smilar vi stort och ser framåt. Borde göra kostkollen men det är sånt som kan göras i framtiden så det får vänta. Biljetter till Skåne är bokade nu med, ser fram emot att åka dit med Elin och mamma. Och i helgen kommer Carro till öland, alltså ska jag tvinga henne att umgås med mig snart.

Ibland skiner solen även när det regnar :)

HEJDÅ Mönsterås :D

Kommentarer
Postat av: nalle

kostkollen, HAHAHAHAHAHA!!! OHMYGOD. vad man egentligen borde ha gjort den för flera månader sen xD

2009-06-10 @ 12:49:41
URL: http://crashingkimberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0