måndag . time to breath !

Som i bröderna Lejonhjärta, Jag ser ljuset Jonathan, jag ser ljuset! Passar ju bra eftersom det finns vissa som kläckt ur sig att jag ser ut som honom, Jonathan alltså.


Helgen var bäst, tradition vafan! Åkte till öland efter idrotten i fredags och kom hem igår kväll. Promenixade med suster igår när jag kom hem, pratade om livet och så. Kom fram till att folk här är så äckligt falska, är det så på alla ställen eller bara här? Folk i Mönsterås faller uppenbarligen också lättare för grupptryck än folk på andra ställen, dom vågar inte ha en egen åsikt och dömer folk efter utseendet. Nej men egentligen ska jag väl inte klaga, det finns bra folk här med och om ett år är jag inte här alls förhoppningsvis.

Körde till Nattisen och lämnade lite kläder igår med, det går framåt dethär. Kul att träffa henne igen, alldeles för sällan nu. Man hinner ingenting nuförtiden känns det som. Har man ingen tid får man ta sig tid, det gäller att prioritera! Därför har jag bestämt att den här veckan måste det finnas tid för att träffa bästa Emma. Jag saknar dig vännen, du betyder allt för mig!<3


Idag blev en välldans kort skoldag, ingen psykologi och ingen mdk alltså började vi 12.20 med svenska redovisning. Den gick bra, MVG! Hade utvärdering på kandidat-Johanna med och sen var dagen slut. Skulle haft engelska-nationella (muntligt) sen coskå men vi flyttade det till torsdag och åkte hem. Här hemma solade jag med Suster och en blåbär här och där. Blev en promenad, inte långt till tårarna, tror jag går åt ett annat håll nästa gång!

Måste fixa ny header men jag är out of idéer så det får nog vänta. Blir att gå till stallet om en stund med. Ska bara njuta av tanken på att det är ungefär sex lektioner kvar tills sommarlovet nu, tummenupp på det!


michael<3

hejsvejs leverpastejsmacka med gurka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0