måndag . it's a hippie happy life

Kom hem från Skåne igår, och det var helt lagom jättebra! Fyra dagar på en sjuåringsnivå med mysig dialekt i öronen är riktig sommar. Hann med en tur till Båstad, några apor, kinesen och en kul gubbe som trodde Elin var elva xD ! Konstaterade att jag fick alla dåliga gener och Elin dom bra, hoppade stuttsmatta med Julia och sträckte ryggen så nu är jag som en gammal gubbe med ryggskott.
Saknade Michael väldigt mycket, i tisdags firade vi sju månader och hade en jättemysig dag, jag älskar dig<3

Körde med Nicklas idag, det gick super faktiskt. Imorgon blir det bio med älskling och onsdagen blir en jobbig dag, vissa människor är faktiskt bara för mycket! Och jag saknar Caroline men hon är som pappa, hon har aldrig tid när jag har tid och tvärtom, men snart ska jag ta och våldgästa henne iallafall.

Men nu ikväll ska jag till stallet och rida med finaste pluttis och tänker inte tänka på allt detdär förran på onsdag så det så.


Kommentarer
Postat av: Carro

I miss you too <3 Vi får synas snart!

2009-07-02 @ 19:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0