måndag . ett litet steg för människan, ett stort steg för mänskligheten

Måndag, nu igen, och en händelserik måndag för en gångs skull. Vaknade och ville sova mer, har nog sovit lite för lite i helgen (ehm?). Tog cykeln ner till city när bussen slutat gå, eller nej så var det inte men cyklade ner till bussen iallafall. Håret stod åt alla håll och regnet förstörde det som inte var fail. Men jag var glad ändå. Körlektion vid tio, gick väl ganska bra men det är en bit kvar. Sen till Ugglan och fixa klart filmen, sa hej och hejdå till nella med. Sen bussen hem, slösade 4åfemti på ett samtal till far. Men jag fick köra från oskarshamn så att det får det väl vara värt, maha!
Tandläkaren gick bra, eller lite efter är jag allt (läs mycket!). Men att köra hem gick superbra, riktigt stolt över mig själv faktiskt.

Helgen var mys och så. Kalas för pappa i fredags och sen till älskling<3! Lördagen var det Mörbylånga-dagen eller vad dom nu kallade det. Söndagen var mys dag, jag älskar dig<3 Röstade på kvällen sen, är man stor så är man.
Två dagar till Göteborg med Julia och Nellie, pepp!

Pelle plutt och hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0