tisdag . ohja!

Tisdag den 14 juli, en stor dag för någon, en obetydlig dag för någon annan, en helt okej dag för mig.

Elin väckte mig "soluppgången", men hon fick ett "mhm" till svar och jag somna om igen. Vaknade och gick upp typ vid nio, har klippt gräset med Rixfm i öronen hela dagen. En aning trött på dom vid det här laget ja. Hjälpte Elin att baka muffins någon gång vid lunch, eller hon bakade jag fixade choklad uppepå, rättvist och bra.

Efter middagen hamnade jag här och nu väntar jag på Elin och Sebastian och katten, till Ålem ska vi. Katten ska flytta, jag ska rida och dom andra två ska bara titta på. Sen hem och packa det sista, de vill säga det mesta. För imorgon är det Stockholm, tummenupp på det.

Och nej jag kommer inte på något vettigt att fylla bloggen med, kan hända att det blir så i framtiden, förändring pågår men det går bannemej inte fort. Men efter Stockholm ska det bli av, eller nej efter tävlingen haha. Ska njuta av den sista tiden med fininghästen med, it's love. Men förhoppningsvis blr jag inte hästlös i höst iallafall, vi får hoppas på det bästa, om man ändå vore rik...

ohja  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0