måndag . it's a rush

PANG så var man 2 cm längre (eller var det möjligtvis fel på mätsaken).

Iallafall så var jag hos läkaren med Elin idag, kolla att jag andas som jag ska och så, funkar tydligen bra för det mesta. Och jag vägde exakt samma som för två år sedan, weird eller som det ska vara. Efter doktorn, som förövrigt heter Kalle, åkte vi till Giraffen för mamma och dom skulle handla och jag fick lite mat innan körningen. Körde rond... eh cirkulationsplatser idag, och så dåligt gick det inte men det kan ju bli bättre. Ska inte köra på en månad nu bara för alla har semester, jag med maha.

Har varit hos Michael över helgen, och det var mys och underbart. Egentligen var det meningen att jag skulle tvätta och packa just för tillfället men det blir inte alltid som man tänkt sig. Får väl packa imorgon istället, åker ju till Stockholm på onsdag någongång på förmiddagen. Fast lite surt att Emma kommer hem på torsdag, vilket betyder att jag inte får träffa henne förrän 25 eller nåt sånt. Den helgen är det tävling och jag ska heja på världens bästa Caroline har jag bestämt, hejaheja!

Och egentligen borde jag skriva vad jag egentligen tänker men det är sånt som är så svårt att formulera (och egentligen så tänker jag mest på att jag skulle vilja slå ner någon jag aldrig har träffat). (Och när jag skrev slå ner så menade jag egentligen något mycket värre men eftersom jag inte är så aggressiv och mordisk så lät jag bli.)
Jag önskar att jag kunde krama allt bra igen<3


Men nu ska jag nog ta cykeln, och skrämma bort blåsten, till hästen och rensa tankarna en del.

hej :)

Kommentarer
Postat av: Suster!<3

Jag Älskar Dig! Du är den bästa som finns! klarar mig inte utan dig Älskling<3

2009-07-17 @ 11:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0