lördag . lite hit och dit och så

Vaknade tidigt, flera gånger faktiskt. Åt frukost och allmänbildade mig lite med en tidning, nyhetstorka vare ja! Sen cykeln till stallet, kändes fel att inte ta bakvägen för en gångs skull. Sen cyklades det till Ålem och hästarna, varmt som tusan men vad gör man inte för lite motion. Skulle rida men det åskade och höll på så det blev inte så mycket med det. Myste med Garpur, som saknat mig, och ja det var nästan så att det föll en och annan tår (hur är människor funtade?).
Styrketränade med Fårskalle-Pontus och fikade, cyklade hem i regnet och pratade med en bvilsen franska med en full husband.

Imorgon åker vi bestämt bil till Ålemet och på måndag hoppas jag att älskling kommer hit. Sen är det bara en vecka till Stockholm och annat skoj, tummenupp på det!

Nu är det filmtajm med Suster, hejs :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag fixade lite läsning till dig idag som jag lovade förresten :-) Så även om jag uppskattar om du inte läser dem till frukost så har du nåt som förhoppningsvis är mer intressant än dagstidningen att läsa ;-)

2009-07-04 @ 20:55:47
URL: http://feneur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0