fredag . någon gång ska vara den första

Sitter här, ensam, hemma, en fredagskväll, första gången på väldigt väldigt länge.

Jag kan inte bestämma mig för om det känns ensamt eller lite lagom behövligt sådär. De senaste sju månaderna har dom flesta fredagskvällarna tillbringats tillsammans med världens bästa Michael<3, förutom förra skånehelgen och en influensaveckan i februari. Vad jag egentligen ville få fram är att jag trivs väldigt bra i ditt sällskap och jag hoppas att jag får spendera fler fredagskvällar vid din sida, jag älskar dig!

Annars lever livet framåt åtminstone, red hästarna till Ålem igår (och det tog bara fyra timmar). Har fått hem Garpur till Ålem med, blandade känslor och nej jag förstår mig inte på folk! En annan bra sak med igårdagen var att den spenderades i Emmas sällskap, du är för fin för världen vännen tack för att du finns<3 Blev ett sent kvällsdopp igår med, första gången i år.

Blev bio i tisdags med Michael, The Proposal, och bra var den. Sov hos honom sen och åkte bil hem, en mycket spännande bilfärd måste jag säga. Hann träffa Pernilla och Nicklas nån minut också, dom är bra! Idag var det dags för körlektion, efter en busstur i 50 graders värme ungefär och det gick faktiskt bra. Förutom det har dagen varit rätt meningslös och seg.

Helgen är rätt oplanerad och får tas som den kommer, blir hästen imorgon men det är väl det enda jag vet.

Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0