torsdag . trött och duktig^

Sista dagen innan fredag. Dagen började med sovmorgon, eller eget arbete på svenskan, det behövdes kan jag säga. Var i tid till bussen, det har blivit en vana att gå tidigt konstigt nog. Jolia var lat och åkte bil så hon satt där så gulligt och vänta på mig på bussen när den kom. Gick tydligen inget bra på maxi igår, men bara fyra månader kvar nu haha.

Första lektionen var engelska, håller på med ett grupparbete om Indien (engelskspråkiga länder), alla gjorde annat och min a-tangent var borta (katastrof!). Sen vare lunch, mc, ingen bra vana kanske men god. Väntade på rörlig bild i nån timme och en halv, spelade filler maha. Var studiosänding på lektionen idag, gick faktiskt rätt bra, guldstjärna till julia! Nästa gång ska vi börja med ett nytt studiprogram, om typ vad som helst. Peter skulle kolla lite apu-plats med, hoppas hoppas.

Blev att åka hem vid 16.25, högljudda folk på bussen och hattis är snäll. När jag kom hem hade jag fått brev, från tandläkaren, och detta är inte klokt men jag har fått tandläkartid på min födelsedag för andra året i rad. Jag ska tydligen tillbringa min födelsedag på sjukhus/hos tandläkare. Aja slipper ju 07.20 som förra året iallafalla. Något matteprov 8.10 blir det minsann inte heller. Däremot blir det sova länge, tandis vid halv två, tårta och förhoppningsvis kommer Michael, tummenupp!

På kvällen var jag duktig och cyklade på mammas träningscykel och det ska bli ännu en vana har jag bestämt, för cykla klarar jag faktiskt av, om inte knäet kollapsar vill säga. Måste erkänna att det känns förjävligt alldeles för ofta. Ja menar, det har gått två och ett halvt år och jag har fortfarande ont jämt, life's a bitch. Känns ju lagom skoj att tvingas käka piller för jämnan och använda liniment som gamla gubbar, jag är snart 18 inte 88.

 Nej men nu ska jag sluta klaga. Egentligen är jag rätt så gald idag och imorgon kommer Michael, lasergame på idrotten med. Lördagen ska jag och Pillan rida var det tänkt och söndag blir kalas. Nu måste jag plugga lite och sen duscha och lite.

godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0