torsdag . snöstorm och andersson är fundersam

Idag är det torsdag, hm, har vart en konstig dag. Det första jag hörde på morgonen var "Det är mycket snö ute, några decimeter". Det lättade inte upp min morgon. Eftersom det var så mycket snö (ca 30 cm) va jag tvungen att gå till bussen med,  våran gata har tydligen lägre prioritet när det gäller snöplogning.
Väntade på bussen i en evighet, kom försent till skolan, bestämde vem vad hur på svenskan sen kom rektorn och några och informerade om projekarbete. Sen engelska och Franck tycker inte om snö så han stannade hemma.

Sista lektionen var rörlig bild, vänta tre timmar på ingenting, den meningslösaste lektionen någonsin! Började fundera på varför det var så, vi gjorde ett bra jobb när vi inte gjorde någonting, hur hade vi kunnat göra det sämre liksom, gaah!
Den åkte jag hem och störde mig på snön. Igår var en bra dag, var hos johansson larsson tills sena kvällen typ. Hon fixa blogg (kolla länkar!).

Åker till Michael imorgon<3   GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0