tisdag .

Idag var en seg dag, allt gick långsamt. Dagen började med multimedia, ska göra en frågesport om Nellie, kommer att bli den bästa någonsin! Sen var det rörlig bild och då var vi först, eller i tid, och ingen annan (som vanligt). Eftersom Julia är sjuk så skulle jag göra vinjett med Nellie och Olivia, slutade med en fin saga på Julias kvarglömda engelskapapper från bull-tiden. Franck är numera en legend! och Laser Gun, blev mycket skratt och frysande i simpson.

Sen skulle det va lunch men fisk är inte gott så det blev dator och ingenting gjort istället. Borde varit lots med men nehe, bara för att det är så snyggt med 100 % frånvaro! Var iallafall på trafikkunskapen, i ett klassrum ingen visste fanns. Såg en film, usch! Jobbade med astra en stund med, sen mötte jag Nathalie (hon är bra hon) och då blev hon dagens hjälte som fixade så att jag fick åka bil hem. Fast först en sväng till djuraffären för att vänta på mamma Lena, en brun liten fågel vill jag ha!

Hemma var det middag (ensam middag, som vanligt) och en ny diskmaskin (y) en grå. Promenixade med mamma och Elin och hämtade cykel med, måste ta tag i motionen snart, jag vill rida! Har bytt bort mina julgardiner nu med, var på tiden tycker jag, blev svarta band för tillfället. Igår bestämdes att suster och jag (och Pernilla!) ska åka på Metallica i sommar med, det ser vi fram emot. Blir förhoppningsvis lite Pillan-tid imorgon med, hon är en bra filur hon, en riktig busunge!

Nu blir det dusch och skivomslagsfunderingar, godnatt!



M<3

Kommentarer
Postat av: Olivia

LaserGun är bäst! mahahaa ;P

2009-02-12 @ 08:39:20
URL: http://happydispatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0