tisdag . vinter :)

Det är vinter, mycket snö och kallt. Michael är här, han sover och är söt. Idag har varit en lugn dag. Promenerade en promenad förut, det var kallt men mysigt. Gick förbi stallet och fy vad jag saknar det. Efter promenixen gick vi hem och hjälpte mamma med maten. Jag fixade morötter och kladdkaka (tror bestämt jag har skapat ett beroende nu) och fy sjutton vad gott det blev.

Annars har det inte hänt alls mycket idag, pratade med Emma en stund, jag saknar dig vännen. Har slängt upp lite bilder på facebook och så. Tycker att en viss person som fick mitt sms i förmiddags kan ta och svara på det, hoppas på det svar jag vill ha med. Funderar på att prata med Louise och se om jag kan komma typ i helgen eller nåt, hoppas på det med.

Men nu vaknade Michael så vi ska väl hitta på nåt, skulle kanske åkt till Pillan men dom åker pulka, som vi förövrigt gjorde igår, tummenupp! Får väl se vad som händer, lovet har börjat bra och jag har bestämt att det ska fortsätta lika bra!

Tjena Hejsan och så :D

Kommentarer
Postat av: Erik

Säger bara ett ord: skidor =)

2009-02-17 @ 19:13:42
URL: http://feneur.blogspot.com
Postat av: Emmaaa

jag saknar dig med hunny :') <3

2009-02-17 @ 19:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0