Söndag . Alla hjärtansdag och helgen och så

Sitter hemma hos Pillan, är lite annat folk här med, typ Emelie och Olivia men dom ska hem snart.

Helgen har vart helt klart okej! Åkte hem till Michael efter skolan i fredags,en timme tidigare än det var meningen, tummenupp! Fredagen var kall och blåsig, men mysigt med film och sånt.

Sen var det lördag, alla hjärtans dag, tack för en underbar dag!<3 Dagen var mycket bättre än förra året iallfall, dels för att det var lördag. Fick blommor och godis, och ett armband av Felicia :D
Åkte in till Kalmar med Felicia, Torgny och Michaels mamma, åkte bil med Michael haha. Va på maxi och lite först sen tog vi bussen hem, Michael åkte till Nicklas och jag åkte hem och spenderade lite tid med suster, som nu har åkt till Göteborg. Bakade hjärtankaka och promenerade.
På kvällen åkte jag till nabben till Pillan och dom. Trevligt blev det med mycket promenad och kallt var det. Micke Persbrandt var hedersgästen!

Idag har jag ridit, wihoo, tack Pillan! Första gången sen 30 december, det var mys. Fick träffa Pärlan med och då blev jag glad. Sen åt vi pizza och gott var det. Gick hem till Pillan igen och väntade på Emelie och Olivia, bakade kladdkaka och sjöng singstar lite. Kakan blev god. Städade lägenheten på morgonen med, jag diskade och Michael kan inte bädda sängar.

Nu blir det film eller nåt. God natt :D


Jag älskar dig Michael<3


Kommentarer
Postat av: Erik

Hjärtankakan var god :) Hoppas du får ett bra lov, du som har lov =)

2009-02-15 @ 23:24:36
URL: http://feneur.blogspot.com
Postat av: Olivia

Jag svarar här då :P Nej, vi är inte tillsammans igen, det var bara som kompisar :) Jag sviker inte Julia nu, hahaa xP

2009-02-16 @ 13:26:06
URL: http://happydispatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0