onsdag . snö och usch!

Onsdag idag, wihoo, INTE. Det snöar och är kallt och hungrigt! Dagens höjdpunkt so fair va bussen på morgonen. Den var snäll och varm och min vän gubben med hatten sa hejsansvejsan och god natt ungefär. Första lektionen var psykologi, vi började med perception. Fick skrivkramp av alla sinnesorgan och funderar på vad han hette han den där jag gjorde anna-historien med. Folk med bra fantasi fixade Napoleon-bakelse och födelsedag för anna, dock slutade gatu-övergången inte så bra i den historien.

Nästa lektion var graf, skivomslag nu, efter mycket om och men blev det Metallica. Var inne på Spice Girls och Mojje ett tag (inte min ide) men så blev det inte. Eftersom man inte får använda andras bilder så blev det inte så mycket gjort resten av lektionen, klistrade upp Teleqvic på väggen (kanten försvann). Nu är det lunch till två, jag är hungrig och soppan var inte ätbar och kaka blir man inte mätt på. Svenska sen och då blir det piccaccio med Nellie och Ida, sen mdk en stund.

Är hemma halv fem, då äntligen får jag äta. Sen bestämdes det att det blir en tripp till Pernilla (och knäpphästen om jag hinner). Dagen slutar iallafall bra. Alltid något, nu vill jag ha helg och lov!


Idag är en dag för saknad, jag saknar många!
Michael<3 CarolineEmmaElinAnnaLouisePernillaNathalieochannatfolk!<3  Garpur<3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ser ni? Hon sakna mej! :D Haha Du e oxå saknad ;D

2009-02-12 @ 21:31:53
URL: http://kladdkakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0