onsdag . idrottsdag och annat nyttigt

Nu är datorn omformaterad och friskförklarad, tummen upp!

Var som sagt ledig igår, vaknade läskigt tidigt ändå eftersom jag sov hos Michael och han inte var ledig. Så vi gick upp och åt frukost, hann kolla lite disney channel med Felicia också innan bussen gick 07.10 . Var i Kalmar vid åtta ungefär så jag fick vänta en halvtimme på bussen hem. Det var en väldigt mysig buss! Hemma blev det lite mer frukost med mamma och putte. Sen städade jag, dammsugade hela rummet typ.
Halv tolv åkte Putte och jag till Blomstermåla för att jag skulle klippa mig, smidigt att få en tid dagen efter man ringer. Klippte mycket, ända tills Mia inte vågade klippa mer. Blev rätt så nöjd faktiskt för omväxlings skull.Kan hända att det dyker upp nån bild nån gång om jag orkar. På hemvägen diskuterade vi bilar och nej jag ska inte ta körkort dagen efter jag fyller år! Efter det hände inte så speciellt mycket, jag diskade eftersom diskmasiknen fortfarande är sönder.


Idag fick jag sovmorgon, en hel halvtimme. Vi hade idrottsdag. Först gick jag och Julia till sporthallen för att vänta på Nellie, där träffade vi Jonas som sa att promenaden skulle va där vid nio. Så vi satte oss på det hårda golvet och väntade. och väntade. Efter en stund kom Nellie med sina hamsterfunderingar. Vi vänatde lite till. Sen frågade vi Åse om det var där, men då säger hon "Spelefanten". Efter många funderingar om vart pelefanten faktiskt löigger så hittade vi dit, jag hade rätt från början!
Egentligen var det meningen att vi skulle gå promenad först och sen spela badminton, men Jonas var snäll så vi fick spela badminton vid 09.15 istället för 10.00. Alltså var vi klara mycket tidigare. Visserligen hade dom strulat till det för sig eftersom ingen visste vart man skulle lämna lapparna. Träffade även en vilsen Lisa och Maja vid Skälby. 

Efter lapp-lämning hos en väldigt tveksam Åse tog vi bussen in till stan och åt glass, mums! Sen bussen hem, en mycket sövande buss! Hemma blev det lite mat och en stund vid datorn, som fungerar :D 
Nu är jag i B-måla hos bror och fixar och trixar med min Teleqvic annons. Träffade Pernilla vid stationen, och eftersom jag skrev det så måste du kommentera din smygläsare! 
Blir att ta bussen hem vid 19.58, förhoppningsvis åker hon med samma från ålem så jag slipper åka ensam, tack! 

Men nu måste jag göra klart min telefon så att jag kommer någon vart innan Erik kommer hem. 

Kommentarer
Postat av: Pilleguden

moahaha, klart man åkte samma buss hem oxå. ;D dessutom va man ju tvungen att kommentera oxå så: bra. haha nae men de va kul o träffas så mkt under en dag xD händer ju inte varje da om man säger så.. haha nu ska ja iväg o rida så pöss på daj :D xD känner mej typ glad xD

2009-02-05 @ 17:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0