onsdag . 18 om en vecka :)

Igår var det fettisdagen (FETTIS-dagen). Det var en lång dag. Först mum på morgonen, ABO på att min frågesport är bra! Sen var det rörlig bild, fick testa kranen i studion, den var tung och snurrad men bra att ha. Nellie och jag trixade lite med vinjetten med, ehm. Efter 2,5 timmar var det dags att plocka ner kranen igen, fortfarande tung och snurrig. Fick träna styrketräning i den äckligt smala korridoren med, slog mig inte en gång utan femtioåtta.

Efter lunchen (USCH!) var det tydligen lots, gick fem minuter eller nåt. Sista lektionen var trafikkunskap, lärde oss om stadskörning och jobbade med astra. Efter astra möttes Natta, och ja mitt hår är fortfarande kort. Hängde på henne till Jenny en sväng och sen vidare mot stationen. Träffade Linn som skulle åka samma buss med, skojskoj. Hann träffa Michael en snabbis på stationen också :D<3
Bussen hem var en trevlig historia, mycket mat-prat och annat, dom är inte så dumma dom där brudarna!

Hemma stod det mat på bordet, efterlängtat, himmelens god var den med. Hann med en fika bestående av semla och blåbärssoppa innan kvällen var slut med. Fick träffa bror också, eller alla tre faktiskt. Erik hjälpte mig lite med skivomslaget innan bussen gick så nu är det på god väg.


Idag har vart en ovanligt vanlig onsdag. Började morgonen med frukost, som vanligt, sen full buss till skolan. Psykologi, perception och kramp i fingrarna. Sen graf i massa timmar. Grafen gick ovanligt fort faktiskt, bestämdes att skivomslaget ska vara till Lady Gaga - The Fame. Tack Anna! Pratade med bata om betyg emd, tog 20 minuter att säga att hon tycker att min folder är fantastisk men något betyg fick jag inte reda på, hmpf.

Efter lunchen kom Shuuulia (och nej jag tänker inte erkänna att jag saknat dig i hela två och en halv dag).Skulle jobba med svenskan, läs satt i bibblan och läste In Touch. Bestämde att det blir sovmorgon imorgon, tack för det. Vid tre var det dags för Erica, på mdkn är det livsviktigt att kolla sig i spegeln minst fem minuter och kopiera papper och hämta glömda papper och så.

Nellie och jag är emot mobbing och för friends, mvg tack! Dock måste vi fixa film/storyboard och affisch och massa först. Men även mdkn tog faktiskt slut, alldeles för sent så det blev fem-bussen idag med, ensam. Då Julia hade viktiga saker för sig på maxi haha.
Var hemma vid sex, åt mat (klyftpotatis och biffar sen glass, mums). Kollade lite tv med mamma och Elin och sen hamnade jag här, trixade mera med skivomslaget, kinda nöjd snart nu.


Idag är det exakt en vecka tills 18-års dagen med. Det känns lite konstigt, fast det lär väl bli som med alla andra födelsedagar, egentligen märks det ingen skillnad. Måste ta tag i det där med övningsköra och körkort typ för länge sen, men bättre sent än aldrig och förhoppningsvis innan sommaren.


Nu blir det apelsin och sen sova, natti :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var så lite så ;)<3

2009-02-26 @ 10:13:50
URL: http://daamtussen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0