måndag . virusvirusvirus!

Det är måndag och jag är i skolan, plus i kanten! Har haft psykologi, bestämde att mitt fördjupningsarbete ska handla om spelmissbruk och det var potatis nöjd med, bra! Har skrivit in i kostkoll vad jag ätit till frukost med, dock utelämnade jag en halv sked hallonpaj, tror knappast det kan räknas som en portion. Pajen, som jag gjorde alldeles själv igår, var förövrigt mycket god.
Gick till bussen idag och var där innan Julia, det måste vara något stort på gång. Eller jag ska till Michael i eftermiddag (lycka!) så ja kunde inte ta cykeln men ändå, innan Julia (07.01 för att vara exakt).

Helgen har tillbringats framför tvn typ. Har virus på datorn hemma så den funkar inte överhuvudtaget (därför inga blogginlägg), blir att formatera om hårddisken snart förhoppningsvis.

Ikväll blir som sagt att åka till Öland och imorgon är det kpt, lika med ledig! Det ska bli underbart. Mamma ska kolla om det finns klipptid med, hoppas att Mia är ledig nån gång imorgon. Kanske blir ett besök i stallet med den här veckan, måste ju kolla in Vittra. På onsdag är det idrottsdag, som jag faktiskt skulle klara miog uatn att gå på eftersom jag redan har varit med på så många som man behöver. Men duktig som jag är så tänker jag gå iallafall, idrottsbetyget ska bli ett välförtjänt G åtminstone (höga förhoppningar här ja!). Ska spela badminton och promenera med Julia och Nellie, ansträngande och bra.

Men nu är det mdk med Erica, vi ska tydligen vara klara med nån uppgift som jag inte har fått. Efter lunchen är det engelska och svenska. Har missat massa där med som jag antagligen måste göra hemma, jag som inte har nån fungerande dator. Måste göra klart en annons i grafen med, funderar på att bjuda in mig själv på kiddag hos bror och fixa den på hans dator. Fast han kommer nog imorgon och trixar med datorn, positivt! Kan ju be att han tar med datorn, bra ide ja.


Ska bara tilläggas att jag saknar Caroline med, mycket mycket! Påsklovet ska bli bäst vännen<3

Kommentarer
Postat av: Erik

Datorn tar jag inte med mig =) Är lite problem att ta med mig burken :P Om du bär kanske :D

2009-02-02 @ 13:41:21
URL: http://feneur.blogspot.com
Postat av: Erik

Datorn får jag nog inte riktigt med mig så enkelt =) Är lite klurigt att ta med hela burken :P

2009-02-02 @ 13:56:41
URL: http://feneur.blogspot.com
Postat av: Erik

:P Byt leverantör av blogg, verkar vara riktigt knas med kommentarfunktionen :P

2009-02-02 @ 13:57:41
URL: http://feneur.blogspot.com
Postat av: Carro

Och jag saknar dig massor mer mest <3 Påsklovt blir bäst <3

2009-02-02 @ 19:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0