måndag . prov, väntan och helgen var tummenupp

Sitter och väntar på svenska prov vid fyra, om typ Odysséen och Homeros. Idag har vi typ inte gjort så mycket, hade psykologi på morgonen och skrev om spelmissbruk, sen mdk där vi gjorde nån annons analys om bra annonser. För upplysnings skull så var det makaroner och äckelsås till lunch med, och de obligatoriska morötterna. Efter lunchen var det engelska, skulle hitta på nån sagofigur och det kändes ju inte alls som något man gjrode i lekis. I alla fall så gjorde jag och Nellie Franck, med vingar och laser-gevär. Fick reda på mitt engelskaprov äntligen, VG- tydligen, eller ig- beror på vem man frågar. Och bokrecensionen fick vi tillbaka, hon rättar konstigt!
Annars har jag inte gjort något annat än väntat idag känns det som, en seg och jobbig dag faktiskt.


Helgen var bra!
Fredagen tillbringades på buss. Åkte buss i minst 5,5 timmar för att vara exakt. Först till och från skolan (2 h) sen till kalmar igen (1 h) och sen till Michael (1 h) sen till färjestan (45 min) och sen till borgholm (55 min) ungefär. Egentligen var det meningen att vi skulle åka buss till Löttorp men eftersom vissa inte kan kolla buss ordentligt så fick vi vänta i Färjestan typ två timmar och bara åka till Borgholm och sen bil därifrån. Tur att det finns snälla människor med snabba bilar, tack (y). Och tack till hon den snälla med vägguttaget när jag ändå håller på.
Har kommit fram till att öland är ett farligt ställe, det finns så många där som tror att jag är någon annan, någon som dom känner. Jag visste inte att det finns så många som ser ut som mig?


Men nu är det dags att hoppa upp några trappor med Becca för provet, blir nog ett till inlägg ikväll, datorn funkar :D
skulle dock vara en fördel om diskmaskinen skulle funka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0