måndag . längtar efter sommaren

Hemma nu, provet gick nog rätt så hyffsat iallafall, förutom att jag fick välldans ont i handen och att det var för lite plats. Hade nog kunnat skriva några sidor till faktiskt. Fast det är lite typiskt, enda dagen mans luta tidigt, klockan 15.05 (vi tog bort en halvtimme engelska bara sådär) så måste man vänta till fyra för att få göra prov så man är inte hemma förrän vid sex ändå. Tycker att vi borde införa kortare luncher och kortare dagar!
Fast egentligen är jag nog rätt så glad, bara väldigt trött. Det snöade när jag gick från skolan till bussen och det var dumt. För när jag skulle av bussen sen och cykla hem så blev det jobbigt, mina lungor är inte gjorda för det här. Blev nästan som förra vintern, ingen trevlig upplevelse (fast jag lyckades få Simon att bli rädd). Vid närmare eftertanke bryr han sig nog om mig?.

När jag och Becca och Sofia väntade på klockan funderade vi på folk, jag kom fram till att alla är nog mer eller mindre schizofrena. Folk beter sig så olika bereonde på vem som är i närheten och vart de befinner sig i för situation och så. Det är konstigt.
  Kände för att slänga upp en bild på mitt nyklippta hår med, ofixad bild så klaga inte!

Skrutt saknar äppel!<3

Kommentarer
Postat av: Barnet-som-fyller-2-dagar-efter-dej

Innan sommar ska de bli fest! :D

2009-02-09 @ 21:46:17
Postat av: Carro

Jag saknar dig sötbarn <3 Håret blev jättefint :'D (Y)

2009-02-10 @ 08:34:36
URL: http://caaroos.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha, ja, jag får nog små schizofrenanfall på rörlig bildlektionerna, när jag skriker åt folk vad dom ska göra ;P

2009-02-10 @ 15:42:07
URL: http://happydispatch.blogg.se/
Postat av: Emma :D

jag saknar min skrutt <3 och håret blev massamassa bra (y) :) <333

2009-02-12 @ 15:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0