måndag . 3 månader<3

Så var lovet slut då. Lovet har vart bäst! Söndagen blev en lugn dag, vaknade sent eftersom vi kollade film halva natten typ. Såg Miffo, Exorcisten och Jeepers Creepers. Miffo är som den är men eftersom hon har så go dialekt blir det tummenupp på den. Exorcisten funkar väl, meningen är väl att den ska vara läskig, men det är den inte, bara typ äcklig som sjutton. Sista filmen, Jeepers Creeper var läskig som satan i början, men sen när man väl fick se hur "den" ser ut så var det bara skrattretande. Jag menar ett "monster" som ser ut som en av stenstatyerna i Ringaren från Notredam är ju inte så värst läskigt, inte ens om han äter lungor osv.

På morgonen blev det frukost, eller morgon och morgon frukost blev det iallafall. Kom fram till att vi äter väldigt mycket bröd haha. Efter frukosten blev det en dusch och lite, sen korv med bröd och det är himmelens gott faktiskt (y). Vid fem blev det till att åka hem, en massa timmar på buss. Först Från Löttorp till Kalmar, Michael gick av i Färjestan :(  Han skulle köra bil hem, vissa har det bra. Men Pernillus och jag åkte sista biten själva, klaradeav det rätt bra. I Kalmar blev det en sväng till MC eftersom vissa inte ätit något på hela dagen. Själv åt man en glass. Deras kolsyre-maskin är sönder med, usch för läsk utan kolsyra.

Tågade hem från Kalmar efter glassen, tåg är mysigt. Var snäll och åkte över nabben med Pillan. Busschaffisen var lite skoj. Var bara jag som satt kvar till slut så han fråga vart jag skulle av. Statoil blev svaret. Alltså blev han tvungen att svänga vid ljugnäs men ändå glömde han att stanna när jag skulle av. Han sa förlåt femton gånger typ och var jättesnäll, tummenupp på honom!
Pappa och Elin hade tänkt möta mig vid bussen sen, synd för mig att dom gick till fel busshålsplats då haha.Hemma fanns det paj, blåbärspaj, det är gott som sjutton. Fick bli lite mat också sådär vid nio-tiden. Sen somnade jag tror jag bestämt.


Idag vaknade jag av en sjuk dröm, massa folk från barndomen var med och så. Sovmorgon idag iallafall, behövligt och bra. Sen mdk och usch säger jag bara. Bestämde att nellie och jag är emot mobbning och för friends. På svenskan var de eget arbete och då blev inte mycket gjrot, sen eget arbete på engelskan med så vi gick hem. ÄCKEL SNÖ!

Har trixat lite med skivomslaget idag (y). Och nu ikväll beställde mamma biljetter till påsklovet med, happyface, jag saknar bästa!<3 Elin följer med också, fy sjutton vad bra det ska bli! Måste försöka fixa APU-plats med, börjar bli panik nu. Fast det tar vi imorgon tror jag bestämt.

Idag är faktiskt ingen vanlig dag, för idag har jag och Michael varit tillsammans i tre månader. Jag älskar dig!<3 Kan inte förstå att tiden har gått så fort men samtidigt så långsamt.

Den här dagen var en glad dag mestadels så nu ska jag sova, hoppas på en bra tisdag med! God Natt :)

Kommentarer
Postat av: "Pernillus"

Läsk utan kolsyra e gott, men de e typ saft och saft är gott. mdk=MeDiaKommunikation stolt :)

2009-02-23 @ 21:44:30
URL: http://kladdkakans.blogg.se/
Postat av: Carro

Du är bästa <3 och påsklovet wil be the best!

2009-02-23 @ 21:56:45
URL: http://caaroos.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Redan 3 månader?

Grattis till dig och Michael då :D

2009-02-24 @ 19:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0