lördag . löttorp :)

Är i Löttorp hos Nicklas med Michael och Pernilla och hon tvingar mig att skriva blogg. Så nu gör jag det. Idag har vi inte gjort så mycket, vart i affären och köpt bröd, och ätit toast! Det var himla mumsigt. Nu ska vi laga mat, potatismos och köttbullar eller något. Ute är det snö och jag har ingen fantasi.

I torsdags vaknade jag hos älskling, mysigt, sen tog jag bussen till stan. Där bjöd mamma mig på lunch, kina-buffe som var välldans god. Annelie var sällskap med, och busschaffisen. Köpte lite presenter till mig själv med, julklappar haha. Sen åkte jag buss hem med busschaffisen som åt vid bordet brevid, han fråga om maten var god, ett solklart ja! Hemma lekte jag lite med mitt skivomslag, det går framåt. Sen åt vi, putte hadefixat mat. Efter maten följde jag med Emma till udden, fasiken vad kallt det var. Men skoj :) Jag har saknat dig vännen, utan äpple ingen skrutt!<3

Fredagen blev bakdag, bakade rulltårta och annat mumsigt med Elin, blev en hel del smet i magen. Va ute en sväng med sötsuster med, jag älskar dig. Efter snön blev det en dusch och sen bussen in till Kalmar, klt must love me! Träffade älsklingen, vi gick och åt, kolsyremaskinen var sönder. Sen tog vi bussen till Löttorp, vi lyckades utan missöden denhär gången. När vi kom fram hade Pillan gjort kladdkaka, eget recept, god var den. Blev lite tv och sånt, träffade Kräk-Erik med. Och kom fram till att biljard inte är vår starka sida, tummen upp!

Blir att sova här till imorgon med, sen hem och till stallet var det tänkt. Lovet har vart bäst! Har vart med Michael typ hela tiden, och träffat massa bra folk. Kom fram till att vi är lediga på min 18-års dag med, WIHOO! Den ska också bli bäst. Kalas om en vecka, tummen upp på goda kakor och världens bästa suster!

Nu ska vi nog hjälpa till med maten lite kanske, GO KVÄLL :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0