fredag . POSITIV!

Idag ska jag vara positiv, har funkat hittills faktiskt. Julia är här idag med, hälsa solen snygging ;)  Första lektionen var graf, det gick långsamt men framåt. Nästa lektion är multimedia, lika med frågesport om Nellie, hoppas det går framåt där med. Nu tänkte jag skriva något negativt om för långa luncher men eftersom  jag är positiv idag så låter jag bli.

Bara idrott kvar sen är det lov, WIHOO! Ska till Michael när vi har slutat, tummenupp. Blir nog en sväng på stan innan det, beror på när vi får sluta. Imorgon är det alla <3 dag, och eftersom jag är snäll så har jag inte mobbat julia (fast det borde jag ha gjort med tanke på förra året). Istället får vi väl hoppas att hon hittar nån snygging i Florida (bara för att jag är positiv).

Igår kväll blev det chockartat, först så säger Elin att hon ska till Göteborg på söndag, det är ju inget man kommer på bara sådär men hon får ha det bäst. Sen blev det ännu mer konstigt, jag testade ett par av Elins byxor och dom passade. Det var fel, så ska det inte vara, men tydligen. Det är nog så att jag blir mindre med åren istället för större, först kan jag ha skor i strl 35 sen kan jag ha hennes byxor, vart är världen på väg?

Sportlovet ska förövrigt bli bäst! Blir en hel del tid med Michael<3, hoppas på att få träffa Emma med (utan äpple ingen skrutt<3). Synd att Carro bor så långt bort, och att hennes mobil inte funkar. Alltså kan hon inte ringa på min födelsedag som hon lovade, dumt!

Födelsedagen är typ jättenära nu, om mindre än tre veckor är jag vuxen och det är konstigt det med. Men den ska också bli bäst har jag bestämt, och Pillans föllsedag. Moster Rut fyller tydligen 50 i år med, tiden går fort och det betyder att jag måste fira min födelsedag innan jag har fyllt år. Typ den 1:a eller nåt.

Men nu ska jag spela lite krossakub-spel innan vi börjar. HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: Erik

Vad ska Elin göra i Gbg?



Skulle tro att du klarar av att fira födelsedagen före =) Är väl inte bara en specifik dag du är arton heller ;) (Och jag tror jag är på rethumör idag, så vem vet, det kanske är bäst att inte ta mig på för stort allvar :P )

2009-02-13 @ 13:11:04
URL: http://feneur.blogspot.com
Postat av: Carro

JAg vi va hos dig nu jag orkar inte :'/



Men hejja på mig nästa söndag!!

2009-02-13 @ 21:05:00
URL: http://caaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0