tisdag . victory

Som svar på din kommentar Erik, ja jag skriver om vad jag vill, när jag vill. Och det är ditt beslut om du vill läsa mitt konstiga svammel eller inte. Men eftersom jag någonstans långt inne faktiskt har en dröm om att förändra världen (i väldigt liten skala) så vill jag nog skriva om något meningsfullt och fint. Men jag resonerar som så att jag ska leva ett bra tag till, och skulle jag dö innan jag har hunnit rädda världen från katastrof så är det inte hela världen. För då räknar jag med att du räddar valarna från växthusdöden eller hur det nu va.

För även om jag inte skriker ut mina drömmar över världen så finns dom faktiskt där, som små vackra önskningar eller möjligen gigantiska förändra-världen-drömmar. I vilket fall finns dom i högsta grad. Fast alla handlar inte om att utrota krig och världssvälten och så. Det finns gott om små själviska (och osjälviska) drömmar som faktiskt slår in då och då. Som det där med körkortet (KÖRKORT KÖRKORT KÖRKORT!). Och när nu det är fixat kanske jag ska ta tag i växthuseffekten, eller så börjar jag med att få ordning på mitt eget kaotiska liv.

För 2010 ska bli ett bra år. 2008 var ponnyns år. 2009 var kärlekens år. Men 2010 ska bli mitt aldeles egna, med eller utan häst och med eller utan kärlek. För 2010 ska jag göra som jag vill. Inte helt och fullt, eller revolutionärt och jobbigt, men fokusera på det som får mig att må bra och göra saker som gör mig lycklig. Sen om det finns andra som får ut något av det också så är det ju bara ett plus. Tänkte börja med att skicka iväg ett praktikmail, helt emot reglerna när man går media, ehm. Sen ska jag se till att inom en snar framtid umgås med min allra bästa vän. Och framförallt ta studenten och lära känna mig själv.

Så nu skrev jag om vad jag vill (bokstavligt talat). Så nu du broder blir det tvn med lillasuster och tagga bio med Anna och Jenny imorgon, tummenupp på det!

tack och hej leverpastej och livet är ju helt okej :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tagga bion :D <3 Min chaffis ;)

2009-12-29 @ 23:19:55
URL: http://daammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0