tisdag .

Ska börja med att skriva att nu har jag sett två av tre delar ur millenumtrilogin, hejaheja. Eftersom vi inte kan rida bestämdes det att vi skulle se film och tjocka godis igår. Eller ja först överlevde jag en konstig busstur över nabben, för gå det är överskattat. Fast det var nästan så att man fick skavsår i öronen av tjatet om att folk kommer dö. Plus den lilla pojkens fjortismusik. Men det var de värt, jag fick ju som sagt film, godis, pepparkakor och andra roliga kakor.

Idag vaknade jag i en säng som är mycket skönare än min egen, får jag ta med den hem nästa gång tack ja! Drack en kaffe med bonderoger i Larssons kök. Sen promenerade jag hela tio minuter till e22. Försökte sova en stund till på den överfulla bussen, men sova är inte min starka sida. Första lektionen var natur, gjorde klart affischen en smula fort och njöt av att dte var sista naturen detta året. Sen livets nästsista svenska lektion. Som bestod av lunch och en kall promenad till gustafssons.

Hemma var jag duktig och betalade räkningar och fy vad tomt det är på kontot nu. Bakade en kladdkaka som tröst. Och kokade potatis. Och sen tog kvällen slut, iallafall den delen som inte tog död på det lilla självförtroende som faktiskt fanns kvar.


natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0