söndag . en massa tre fyra påsar på golvet

Fyllda med helt nödvändiga saker, eller ja fyllda är väl att ta i. Men några saker som jag faktiskt behövde hittade jag på våra sex och en halv timme eller vad det blev. En helt okej jättebra dag med mycket motion, bra för julmatsfetheten. Annars har julen varit mitt emellan en katastrof och helt någorlunda bra. Fick några paket, gav några paket, såg kalle och pussade på ponnyn. Och den traditionella släktmiddagen igår. Apropå tradition är jag lika sjuk som vanligt vid den här tidpunkten på året, eller nu börjar det bli lite bättre. Fast vädret retas med mig ändå och fixar så fin luft som inte går att andas, sommar tack?

Imorgon har Anna lovat att leka med mig, jag ska bara överleva första delen av dagen först. Med en fin sovmorgon och så. Och eftersom jag rpecis hittade ett fint hål i strumpan, eller sockan eller vad det heter. (Såna där tjocka mysiga stickade som ser ut som strumpor fast varmare!) Borde gå och sova så att jag orkar sova länge imorgon och ladda inför en kväll i stallet (kanske om jag får för mig att vara snäll alltså).

Eller ah natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0