söndag . badkar är fint!

Den här söndagen har varit sådär lagom långsamt snabb. Har hunnit med att städa, ta stallet, rida plutthästen och bada. Fast egentligen ville jag sova hela dagen, men någon väckte mig alldeles för tidigt, ett nej är ett nej. Men livet känns faktiskt helt okej numera, det var rätt beslut även om det inte alls var skoj.

Sen ska jag slå ett slag för sanningen, Anna bara ljuger för mig, fasen asså. Det får bli ändring på det hörredu. Och nästa vecka ska bli bra har jag bestämt, det har gått åt rätt håll ett bra tag nu så chanserna finns. Att det är jul och så hjälper ju en del med. Ska träffa Äppel en dag med, fy vad jag saknar dig. Och Anna har lovat att stå utanför min dörr så nu kör vi på det.

Natti :)


Kommentarer
Postat av: Erik

Tyckte en hel del av bilderna blev ok också, så det gör väl i alla fall inte veckan som kommer sämre ;-) Gäller bara att jag kommer ihåg att ta med kameran (med minneskortet med bilderna på i förstås) imorn =) Kanske ska ta och lägga i den i väskan med en gång... Sådär var det gjort.

2009-12-20 @ 23:12:41
URL: http://feneur.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag står utanför din dörr när du minst anar det gumman ;) <3

2009-12-21 @ 11:42:20
URL: http://daammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0