onsdag . imorgon är en annan dag

Julafton vet jag bestämt.

Har vart inne i Kalmar en sväng och tutat runt lite, köpt den sista julklappen och fixat lite mera. Sen sladdade jag till stallet och red med Larsson och matade ponnyn med clementin. Hann återuppliva massa gamla minnen där på en väldigt kort stund, go Ronja. Sen hem och äta middag med scrubs. Har hunnit med att klä granen med suster också, juligt så det stör. Och städat, bättre sent än aldrig.

Imorgon blir det massa mat, paket och kalle anka, en riktig jul med andra ord. Blir en sväng till stallet på morgonen med, heja heja. Och nu är jag åtminstone lite pepp på nyår, efter någons prat om sånt. För övrigt saknar jag Emma lite faktiskt, tur att det finns andra som kan slå åt mig, maha!


go jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0