måndag . wihoo!

28 december 2009 är en fin dag. Halt som fasen och slaskblaskigt väder men ändå den bästa dagen på mycket länge. För nu är körkortet mitt, får visserligen vänta några dagar till på plastverisionen men ändå. För jävla bra är det. Det låter så vuxet det där med körkort. Mer vuxet än 18 årsdagen helt klart, plus att jag fick tårta nu med. Åkte och hämtade Elin själv, då gick det nog upp lite för mig att de är faktiskt sant, jag har tagit körkort (KÖRKORT KÖRKORT KÖRKORT!). Helt själv och på första försöket, och viktigast av allt, innan Julia, maha!

Egentligen borde jag nog skriva om något vettigare som att rädda valarna eller växthuseffekten eller något men jag har tagit körkort! Och jag kan faktiskt inte släppa det (eller fatta det).

Lalalalalaaa natti :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Ett grattis till. :) Och är det inte bättre att du skriver om det DU tycker är viktigt än att du funderar en massa på vad du "borde skriva om" ;)

2009-12-28 @ 23:15:50
URL: http://feneur.blogspot.com
Postat av: C

Grattis igen min vän<3 älskar dig!<3

2009-12-29 @ 10:23:57
URL: http://caaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0