lördag . temporärt osannolik

Singel betyder ensam, right?

Sov en hel evighet idag, eller åtminstone längre än på flera veckor. Det var välbehövligt. Vaknade och kände att det är snö ute och japp det var det. Konstig känsla det där. Jag tycker egentligen inte ens om snö, hm. Åt frukost i min ensamhet med Elin. Har hunnit med att städa och tjäna pengar och skriva lite på svenska med, händelserik dag nej inte alls.

Hjärnan är full av konstiga tankar som inte gör någon klokare. Borde skriva en bok som ingen kommer köpa men på något lustigt sätt kommer jag ändå bli miljonär eftersom jag ska gifta mig rikt. Har man planer så har man. Nej men helt seriöst så gav sökningen inget resultat efter det där konstiga programmet som har försvunnit spårlöst. Därför går jag ner och kollar tv med resten av familjen sveriges-vanligaste-efternamn.

natti :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Vad är det för nåt program som försvunnit?



Apropå den första lilla textsnutten i kursiv: har det hänt nåt eller är det mer allmänna funderingar?

2009-12-12 @ 21:39:19
URL: http://feneur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0