tisdag . slutet är nära

...slutet på sommarlovet, det sista sommarlovet. Känns helt okej faktiskt, för sommaren har varit bra (mer än bra) och slutet på sommarlovet betyder ett steg närmare slutet på gymnasiet och det ska bli så underbart. Om ett år packas det förhoppningsvis till island eller något annat skoj ställe, för då ska vi ut och se världen, from the inside så att säga.

Egentligen tänkte jag börja med något i stil med "länge sen jag skrev..blabla.." som man brukar men sen kom jag på att det är min blogg så jag kan skriva så ofta eller så sällan jag vill. Dock borde det kanske uppdateras lite oftare än det har blivit nu under sommaren, men ta det som ett tecken på att jag har lärt mig att prioritera rätt saker. Viktiga saker först och bloggen lite längre ner på listan.

I alla fall så har jag hunnit massa så här på slutet, umgåtts med Michael<3 (nio månader i söndags!), var en sväng hos Carro i helgen, har ridit Garpur en del innan han sparka av skon IGEN, har kört massa bil och gått riskettan.
Tjilevippen på att livet är på väg åt rätt håll åtminstone, man kan inte få allt men kämpar man inte får man inget alls.

Idag har det varit en sådär lagom slapp dag, sov tills Elins sms väckte mig vid typ nio (då hade hon redan varit i skolan en bra stund, maha) sen pratade vi (hon) tills frukost. Tog lite kort på allt och ingenting och sen en lunch med mamma på altanen. Gick en lång promenad med mamma och plockade björnbär, som blev en björnbärspaj till efterrätt vid middagen.

Nej men längre får det inte bli, ska klia pekfinger och hämta plåster tror jag. Imorgon blir det att klippa håret och njuta av sista dagen på lovet, kanske till körskolan och göra teoritestet så jag kan boka de sen, tummenupp på det!

Tjohej :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejhej!

Mysig blogg du knåpat ihop här, lycka till med det eventuella teoritestet :)

2009-08-27 @ 09:31:24
URL: http://sugarangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0