måndag . det blir bara onödigare

Sitter i skolan, helt onödigt att gå hit såhär tidigt. Åkte vid tio för att det skulle vara nån infogrej vid elva men nej det var tydligen vid ett. Så vi gick och åt, spaghetti och köttfärssås, sen hamnade vi här. Med andra ord kunde man lika gärna ha sovit till typ nyss, mycket vettigare med tanke på att det inte blev så mycket sova inatt.

Igår åskade det, och regnade, mycket, precis när jag skulle gå ut. Så på grund av regnet blev det jättestressigt och en fruktsallad på fem minuter. Hann med att köra bil en sväng, Erik skulle hem och det gick ingen buss. Så pappa och jag skulle vara smarta och åka förbi hästen på vägen, tummenupp på honom! Fast eftersom min pappa är man så tänkte han inte efter innan utan han tänkte efter efter och då var det ju redan försent. Alltså fick jag backa på en minigrusväg en hel massa meter i mörkret (utan fungerande backlyse). Det gjorde ju att det tog väldigt mycket längre tid än planerat och Elin hann duscha innan mig.

Sen blev det ju inte så mycket sova iallafall, jag tänker för mycket, men man blir som man umgås så det är väl inte så mycket att göra åt. Ska fundera ut vad jag ska köpa till mamma också, hon fyller år på fredag så det är inte panik än.

Men nu får vi väl göra ingenting någon annanstans istället, för mycket tid framför datorn ger fyrkantiga ögon! Och det blir nog en stund ikväll eftersom Anna är så söt<3

Hej :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vem Anna? ;)

Haha. Det är inte bra att du tänker för mycket, bara om du tänker på mej ;D Haha

Älskardejkompis!< 3

2009-09-01 @ 10:27:42
URL: http://daammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0