lördag . varfördärför

Skolan började i torsdags, borde varit en slapp dag men nej vi skulle börja med projektarbete och sånt direkt, något som skulle tagit flera timmar men var klart på en halv. Efter en övernyttig lunch hamnade julia och jag på trafikskolan och pluggade teori, ehm ja det borde vi nog göra flera gånger. Sen hem och göra inte allt för mycket, slappt och bra.

Igår var det meningen att MP07B skulle till Nybro och blåsa glas eller något men eftersom mitt huvud inte kommer överens med resten så blev det två timmar på buss och sen sängen, något är fel men vem vet vad?

Planeringen för idag har ändrats en hel massa gånger men det slutade med en dammsugning, 3 liter björnbär/blåbär och äntligen lite uppfräschning av bloggen. Förhoppningsvis får jag med mig pappa till Ålem ikväll för nu har jag abstinens så det skriker.
Varför är det så svårt att prioritera rätt och få tid till saker man vill och måste, känns som att det alltid blir fel i slutändan hur man än gör. För lite tid, fast egentligen lägger man väl bara tiden på fel saker antar jag. Men det är väl sånt man lär sig med tiden, fast då kan det vara för sent.

Och Anna du förstår inte hur mycket jag saknar dig, jag älskar dig vännen<3


Menmen, livet är som Puttes dammiga gardin, man måste lyfta blicken för att se att den finns där överhuvudtaget.

:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Riktigt snygg header :D

2009-08-30 @ 17:39:47
URL: http://insideofmyhead.blogg.se/
Postat av: Anna

Skit snygg blogg :D

Du är duktig ^^

Älskardejmegamycket! <33

2009-08-30 @ 18:20:08
URL: http://daammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0