torsdag . fem månader<3

Tänk att fem månader går så fort, jag älskar dig!<3

Har vart en rätt så slapp dag idag, först svenska där vi skrev CV och personligt brev. Eller det var meningen att vi skulle göra det men Nellie och jag hade lite skoj med felstavade vänfrågor på facebook (man har inte roligare än man gör sig). Sen engelska och då gjorde vi precis som vi brukar göra, ingenting! Sen var det meningen att vi skulle ha en välldans lång lunch innan rörlig bilden. Men smarta som vi är gick vi och frågade om vi kunde börja tidigare. Och svaret blev "gå hem ni". Såna svar är bra svar! Peter (med nellas uttal) är bra, tummenupp på det!
Missade 11.25 bussen med en minut så det blev en glass (äppelpaj och tiramisu) med Joolia i hamnen. Konekting på hög nivå där ja. Hemma tio över ett och solen är här. Kan man va annat än glad?

Igårdagen var en jobbig dag. För mycket minnen, jag saknar ponny alldeles välldans mycket och igår blev det extra jobbigt. Men på kvällen blev det stallet och Vittra hjälpte upp humöret på topp igen, hon är underbar. Jag saknar Caroline, du är bäst vännen!<3

Imorgon kommer älskling hit och stannar hela helgen, jag längtar sönder! <3

Sommar och sool och vi har kort tajt kjol hej :)

Kommentarer
Postat av: carro

Du är BÄST <3 Saknar dig :(<3

2009-04-24 @ 10:27:37
URL: http://caaroos.blogg.se/
Postat av: nellan

det va faktiskt kul! (även om jag har superstor lust att säga INTE KUL!) :)

2009-04-30 @ 22:36:37
URL: http://crashingkimberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0