torsdag . det kan nog bli något dethär !

FILMEN ÄR KLAR!  Och Peter är överhappy, eller något åt det hållet. Han blev mer nöjd än jag och det bara måste vara positivt. Ska läggas ut på kaggs hemsida med, inom en snar framtid. Det är rätt intressant att i gjorde en film helt klar på en vecka och en dag (och då var jag snäll och sa längre tid än vi faktiskt jobabde med det) och han klarade inte av att göra klart en enda på fyra veckor. Helt sinnessjukt!

Något annat bra är att vi är lediga imorgon, Nellie och jag, eftersom vi pratade med artiga Mauritz idag så vi ska filma nästa vecka. Sovmorgon imorgon alltså, wihoo! På kvällen blir det bio med lenni, Fast and the furious och sen åker jag till Michael. Puss på att jag ska ha världens bäta helg.

Kom fram till att jag är nog världens klantigaste person? I morse gick jag in i diskbänken när jag fixade kaffe. På ugglan slog jag knäet i ett bord så jag haltade runt överallt ett tag. Snubblade på Nellie med. Finns det piller mot klantighet? Apropå gick så har vi gått hela dagen idag. Mellan ugglan och mediakorridoren 12 gånger, till el två fram och tillbaka, till maxi och tillbaka och så till och från bussen två gånger med. Vardagsmotion är mitt andranamn!

Nej men nu ska jag nog gå ut en sväng i det fina vädret, tummenupp på det!

Jag är ha-ha-ha-ha-happyface idag :D



9 dagar finaste, 9 dagar<3


Kommentarer
Postat av: Carro

9 dagar (Y)

2009-04-03 @ 10:58:58
URL: http://caaroos.blogg.se/
Postat av: nellan

har du snubblat på mig? xD

2009-04-30 @ 22:33:24
URL: http://crashingkimberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0