tisdag . it's a mess

Idag var det riktigt segt att gå upp, somnade ändå hyffsat tidigt igrå. Det är sjukt vad det gör att sova till halv sju på morgonen istället för att tvingas gå upp vid sex som nu. Vilket alltid slutar med kvart-tjugo över i slutändan. Men ska väl sluta klaga, det kunde varit värre.

Annars har dagen varit väldigt lugn. Började med mum med Glennis, fixade med spelet. En galen hamster såg dagens ljus idag. Vid tio var dte röligt bild, skulle fixa till lite grejor till sändningen på torsdag. Som jag verkligen inte ser fram emot, funderar allvarligt på att inte gå dit. Dagens lektion var iallafall inte så ansträngande, fast det blir rätt så segt att nästan inte göra något alls i två och en halv timme. Så efter den lektionen åkte vi till Kalmar Biljettcentrum för att Julia skulle hämta biljetter till hennes mamma ochRoger (för att Roger är ett kul namn!).

Hann tillbaka lagom till lotsen, som var alldeles förskräckligt onödig (som vanligt). Henke har fått en unge som ska heta Alve och Lasse är mest korkad (som vanligt). Efter lotsen hade vi lite slötime i solen. Och tänka sig att när jag kom hem märkte jag att jag fått lite färg, tummen upp på det! Och mer fräknar och håret är faktiskt blondare, hur ska dettta sluta?
Sista lektionen var trafikkunskap, rättade frågor som alla kunde och sen var det film om vad som händer när man kör rattfull typ. Åke snackade om att man får skador för livet, men inte fan behöver man vara rattfull för det.
Fick sluta vid fyra så det blev en buss till stationen, eller lite promenixande med. Vi är för vardagsmotion!

Hemma åt jag middag i min ensamhet framför tvn. Sen hamnade jag här och gör inte allt för mycket. Kollar bilder från förra året och fäller en tår eller trettiotvå.

Måste påpeka att gårdagen var splittrad, förjävlig men ändå bra. Var hos hästen på kvällen, hon är helt underbar men mina ben är inte som dom ska. Vet inte om jag klarar av det faktist :'/ 
Elin red Porris med, det gick riktigt bra när hon gjorde som jag sa. Hon klarade till och med av att räta på ryggen maha. Fast skynda sig är något hon inte kan överhuvudtaget.


Nu sitter jag mest och väntar på att jag ska få sova, eller House först. Längtar tills på torsdag då Michael kommer hit och sover här till lördagen tror jag. Då åker vi, älsklingssuster och jag. Kommer att sakna Michael<3 Men fy vad jag längtar. Ska bli kul att träffa släkten lite först och sen åka till Caroline. Hon är bäst hon, kärlek på henne och se till att bli frisk nu! 4 dagar<3


Happyfeet :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Kärlek på dig med stumpan <3

2009-04-07 @ 21:18:53
URL: http://caaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0