tisdag . INTE KUL!

Okej det där med att skriva blogg varje dag är verkligen inte min starka sida, men några dagar per vecka blire iaf. Hade en helmysig helg (mestadels). Fredagen kom Michael hit, efter den äckliga fotbollen på idrotten. Vi promenixade och annat mysigt.
lördagen sov vi länge och sen va vi och hälsade på Elin på Ungdomsmässan. Träffade Emma med, trevligttrevligt! På kvällen blev det en sväng till stallet, red ut med Sandra och fybubblan vilken häst :'D . Efter stallet kom Pillan och Nicklas och det blev en skoj kväll, med en hes hals som resultat, allt blir vad man gör det till!
I söndags sov vi länge, sen gjorde vi inte allt för mycket. Blev en sväng till stallet på kvällen, högergaloppen på första försöket, tummenupp på det!

Igår var det meningen att vi skulle ha psykologi på morgonen men så blev det inte, Per Potatis hade blivit pappa, därför blev han förlåten. Erica pratade betyg, tydligen alldeles för lågt men det blir till att råplugga till provet och hoppas på det bästa. Hade svenska och 20 minuter engelska sen gick vi hem. Eftersom det var måndag åkte jag till stallet och red Vittra med. Hoppade med Sandra och det gick hur bra som helst. Eller lite ouppmärksam med bakbenen på låga hinder men när det blir lite högre ärhon superbäst. Slipade på handtekniken och jag är riktigt stolt över mig själv, tummenupp på det!

Idag började dagen med np i engelska, skrivdelen. Gick nog rätt så hyffsat (lika med inte ig iallafall). Sen vare rörligbild och vi satt och lärde oss om ljussättning, och jag fick visa mina skills och vika chips. Tog en lunchis på Mcdonken med, det var onyttigt men fy så gott. Hade lots en kortis med. Sista lektionen var trafikkunskap och jag klarade repetitionen, WIHOO! Kände mig duktig och allmänt social och hjälpsam då med. Och om jag klarar sluttestet så slipper jag astradelen av lektionerna sen. Ska se till att börja med körlektionerna med så får vi se hur lång tid det tar.

Bestämde med Joolia Neelie att det blir nog Göteborg, Liseberg, då när vi slutar. Det ser jag fram emot bigtime. Får akta mig för alla konstiga broar bara, man vet aldrig, maha! Imorgon kommer Mr Gotland hit, hoppas på att jag hinner snacka med honom innan bussen går. Hoppas också på att hans finurliga kontaktnät tar mig någon annanstans än till Allégården i sommar, håller tummarna riktigt hårt nu!
Ser fram emot valborg med, det blir öland med Michael, Pillan, Nicklas och några fler. Ska grillas och sånt skoj.

Men nu måste jag försöka ta tag i mitt liv (dvs sluta nöta radiotjänst-sången och göra något vettigt). Och Caroline kom hit? Jag saknar dig<3


Bye :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill men kan inte :( Jag saknar dig med <3

2009-04-28 @ 20:52:29
URL: http://caaroos.blogg.se/
Postat av: nalle

jag ska få tårta när din syster fyller år! det har hon lovat xD

2009-05-06 @ 09:20:48
URL: http://crashingkimberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0