söndag . blandat

Sitter och lyssnar på barnlåtar, det är intressant. Kom hem typ nyss, eller två timmar sen men ändån. Har vart hos Michael sen i fredags kväll. Innan jag åkte till ölandet var jag på bio med Nella, Fast and the Furious 4. Den var inte dålig måste jag säga! Fick helt okej platser på 6:e raden, tummenupp!

Efter bion skulle vi vänta på bussen 1,5 h så när det var en timme kvar fick vi för oss att gå en bit. Trodde inte vi skulle hinna så himmelens långt på en timme. Men så var inte verkligheten, vi hann ända til den sista busshållsplatsen innan bron, på 25 minuter. Tror vi hade raketer under skorna faktiskt. När vi hade gått dit fick vi vänta typ 40 minuter iallafall. Det kom några trevliga pojkar och ville bjuda på öl, dom var riktigt skillade.
Tillslut kom iallafall bussen, skulle byta i Färjestan och på den bussen satt Michael och väntade, tack älskling!<3 Resten av kvällen var rätt så lugn, var framme i Mörby kvart över elva.

Lördagen var varm och mys. Blev en inte så lyckad sväng till Färjestan/ingenmansland. På kvällen tittade vi på film och så.

Även söndagen var mys, inte riktigt så varm som man kunde önskat men underbar ändå. Gjorde inte så jättemycket, åt, duschade, åkte en sväng med motorcykeln och åt lite till. Sen åkte jag hem, alltd lika jobbigt att åka därifrån. Men vi ses på torsdag igen.

Om en vecka är jag 100 mil härifrån. Ska bli underbart att komma bort härifrån. Blir nog att sova i lägenheten emd Elin (och carro?) första natten och sen drar jag till Dille och älsklings-caroline. Fy sjutton vad jag saknar dig vännen. Du betyder mer än mest, 6 dagar<3

Och nej det känns inte bra, inte bra alls dethär, helvete liksom!

Och kan du aldrig göra någonting rätt ? Det är så när allt förändrades på en kort sekund, då för länge sen. Du är fan inte värd det!


gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0