onsdag . vinterlov i april!

Sitter hos Carro nu, hon duschar. I lördags satte vi oss på tåget, suster och jag. Vinkade hejdå till mamma och pappa och michael och hans familj (som sa hejdå till Yaya). Bytte tåg fyra gånger, buss en timme och så. Det var sget. På söndagen var v frame i östersund vid fem på morgonen. Meningen var att vi skulle vara där vid sex, det var konstigt.

Väntade på taxin i en timme, åkte till Gun och åt frukost, jag åt min första ostmacka på 18 år och ehm nån månad, första gången ever alltså. Sen gick vi till lägenheten och sov. Åt middag hos Gun på eftermiddagen och hälsade på Orwar, Sara och Eva sen med. Mötte Carro vid bussen, vi såg film och handlade mat. Gick hem i regnet och såg mera film och åt och så. 

Vaknade tidigt på måndagen, gick till Östersund från Frösön och to bussen till Carro. Vi gick 6 km (minst) innan nio på morgonen, tummenupp på det! Sen mockade vi och fixade, jag fick rida Silja. Söt ponny detdära. Kollade film och så med. Sen sov vi!


Tisdagen var fint väder. Gjorde inte allt för mycket, eller mockade boxar, släppte ut och in hästar och red en sväng med.

Onsdagen var väl typ som tisdagen, fast mindre fint väder, det var kallt och blåsigt! Och anledningen till att det står onsdag där uppe är för att jag skrev nästa hela inlägget i onsdags. Dock inte dom två meningarna om tisdag och onsdag. Men iallafall blir det nog ett nytt inlgg senare ivkäll eller nåt, (beror på hur länge jag får låna datorn från bästa... )Man kan inte ha för mycket i samma inlägg. Så onsdag får stå kvar.

ha en skön sommar eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0