onsdag . bilder

Har vart hos hästen nu på kvällen, hon gick superbra. Red hem och sa hej till mamma först och sen blev det lite markarbete i hagen. Hon gjorde precis som hon skulle hela tiden nästan, happyface på det! Iaf så kommer det lite bilder från helgen, första gången vi hoppade. Sitsen är inte den bästa men det är sånt man kan ignorera.





Vittra och jag :)


Vittra, och Blondie i bakgrunden :)


Första gången vi hoppade, prinsessan och jag, hon är underbar!
Vet att händerna borde vara längre fram, men som sagt vi jobbar på det.


Och det står onsdag på inlägget eftersom jag skrev det igår men av någon anledning laddade jag inte upp det, tror jag somnade haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0