onsdag . aprilapril !

Första april idag, och jag har på något konstigt sätt varit väldigt upptagen på sista tiden så något bloggande har inte hunnits med.
Iallafall så var helgen bäst, Michael var här fredag-måndag. Jag älskar dig!<3<3<3<3   Red Vittra både lördag och söndag, fy sjutton vad hon är bra! Slänger nog upp nån bild när jag kommer hem. I lördags var vi på vp och badade Wictor med j-l och nicklas. Det var blött men skoj.

Måndagen tillbirngades i skolan och sen blev det stallet med Elin. Tror det är nåt fel på mitt humör, förlåt! Men Blondie var söt och bra. Igår fixade jag och Nella klart filmen nästan, efter mycket krångel med ljudet. Köpte nya byxor med, finfina är dom. På kvällen tog jag en tripp till Långnäs, Pillan red Windy och det blev seriöst och ehm ännu mer seriöst. Åkte hem till henne en sväng sen med, bakade oboykaka (man tar vad man har) och kollade lite på House och annat trevligt, en bra dag!

Idag är det som sagt första april, jag har några dåligt bra aprilskämt på lager. Elin och Pilleguden failade rätt rejält på mina luriga sms. Tycker synd om den döda fågeln och filmen är bannemej klar nu! I eftermiddag blir det Vittra igen, min dag idag, tummenupp på hästen! Nu ska vi leta Peter och sen kanske åka hem, hoppashoppas.


april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill :D

Kommentarer
Postat av: Harry<3

Ja ditt humör va inte å leka med! :) haha

2009-04-01 @ 17:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0